joyvdvlist.reismee.nl

Nog maar 3 maanden...

Hallo lieve lezers,

Over 3 maanden is het dan zo ver...... 31 augustus stap ik uit m'n comfortzone envertrek ik voor 4 maanden richting Malawi. Ik ben ontzettend dankbaar en blijdat ik dit mee mag gaan maken en dat jullie mij in deze keuze steunen!
Wat mij te wachten staat in het Likuni Mission Hospital kan ik op dit moment nog niet goed inschatten. Het enige wat ik wel weet is dat het werktempo erg laag ligt. Dat worden dus 4 maanden relaxt werken

Wink

De voorbereidingen zijn in volle gang. Geld inzamelen, vaccinaties halen, verzekeringen regelenen noem het maar op. Ik kan niet wachten om te gaan!

Ik zal het heel leuk vinden om mijn mooie en minder mooie verhalen met jullie te delen.
Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of foto's op mijn log staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Liefs,

Joy

Reacties

Reacties

Leo, Hilde, Lewa en Milan

Lieverd, we denken aan je.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood